No przecież nie może być tak, że mama ma coś fajnego, z czego może pić, a Maleńtas nie…

No więc Maleńtas też ma – kubek dla dzieci, na którego widok zrobisz WOW. Bo to właśnie taki kubek, Wow Cup Kids.

DSC_3563

Podobno kubki niekapki z dzióbkiem są niezdrowe. Coś tam o próchnicy, coś tam o zgryzie… No więc Maleńtas ma kubek niekapek bez dzióbka. Ok, wcale nie dlatego, że próchnica czy zgryz. O tym przeczytałam niedawno. Pierwszy Wow Cup kupiłam jakiś rok temu. Dlaczego? Bo fajny był, bo przypadkiem na niego trafiłam, bo mnie zaintrygował – skąd ta woda dziecku leci? A że przy okazji okazało się, że zdrowy jest… intuicję dobrą mam i same dobre rzeczy mi się podobają 😉

No więc kubek Wow… Cóż w nim takiego wow? A no mnóstwo rzeczy! Po pierwsze, żywe kolory i estetyka. Po drugie, dobry dla zdrowia dziecka, jak się okazuje. Po trzecie, niekapek – Maleńtas lata z nim po mieszkaniu, nosi do góry nogami, a podłoga sucha. Po czwarte, łatwość czyszczenia – składa się z czterech części, które bez trudu można umyć – nie ma tu żadnych zakamarków, ciężko dostępnych rowków, jak w innych kubkach tego typu. Kubek jest wow zarówno z punktu widzenia dziecka, jak i rodzica. A przyznam, że tak ciekawa byłam jak to się z niego pije, że sama próbowałam. I też bym taki chciała… ale w bardziej stonowanych kolorach może… A i nowością jest Juice Wow Cup  – przezroczysty, aby było widać, kiedy dziecku napój się kończy. My tej funkcji nie potrzebujemy, bo gdy Maleńtasowi wyczerpuje się zapas wody w kubku, cały blok o tym słyszy – taki mały żywy alarm mamy 🙂

Ale żeby nie było, że wszystko jest takie idealne, to i minus kubka znalazłam. Okazuje się, że gdy się Wow kubkiem rzuci, to chwilowo przestaje on być niekapkiem i podłogę Maleńtas z zapałem wyciera – przypuszczam nawet, że on celowo nim rzuca, żeby po sobie posprzątać, bo młody jeszcze jest i ścieranie podłogi frajdę mu sprawia. Ciekawe na jak długo ta cecha mu pozostanie…

A gdzie Wow Cup kupiliśmy? Do tego polecam sklep internetowy mądramama.pl Sprawdzony wielokrotnie 🙂 i mają dość duży wybór kubeczków – dobrać można nie tylko kolorem, ale i wiekiem dzieciątka. Wystarczy kliknąć tutaj. Mogę również polecić kontakt z dystrybutorem, którego znajdziecie tutaj.

