Termiczny kubek podróżny… niby nic, a jednak…

Kubków termicznych na rynku jest od groma. Rozstrzał cenowy równie duży. Są użyteczne i praktyczne. W podróży świetnie się sprawdzają. Sama do niedawna takowe posiadałam dwa.

Pierwszy to taki prawdziwy kubek, do auta, na wycieczki, trzyma ciepło bardzo długo, jednak potrzebuje podstawki czy uchwytu (cup holder – jak to do jasnej ciasnej po polsku powiedzieć???), żeby się z niego nie wylewało. A więc do pracy go nie wezmę, bo do torebki nie wsadzę. No chyba że ktoś lubi jak mu telefon i portfel w kawie pływają… I’m not judging… 😉

DSC_2394

Drugi to kubek-termos, z Tygryskiem (z Kłapouszkiem nie było). Szczelnie się zamyka, torebka zawsze sucha. Bardzo długo trzyma ciepło – po 3 godzinach pracy herbaty nadal nie jestem w stanie się napić bez poparzenia. Ale mały jest. To znaczy jak na kubek całkiem normalny, ale jak dla mnie – mały. No i drugi minus – idealny na herbatę, do kawy mi za nic w świecie nie pasuje. To pewnie przez tego Tygryska… Bo kawa to nie jest to, co Tygryski lubią najbardziej…

DSC_2398

I nagle los na mojej drodze postawił Mighty Mug. No dobra, nie los tylko internet. Nie na drodze tylko na ekranie tableta. I nie postawił tylko wyświetlił filmik. Ale wrażenie jakie na mnie zrobił… No cudo normalnie. Zabawka dla męża. Radość, że sobie może w niego pacać bezkarnie, bo i tak się nie przewróci jest nie do opisania. Ale największą zaletą tego konkretnego modelu jest jego wielkość – ponad pół litra kawy/herbaty – no nie ma siły, na cały mój kilkugodzinny dzień w pracy wystarczy.

A jeśli ktoś napojów w rozmiarze xl nie lubi, to też nie problem. Mighty Mug znajdziecie w wielu rozmiarach, w wielu kolorach, w wielu kształtach. Na wycieczki, na biurko, na imprezę…

Przynaję, cena troszkę wysoka, ale mówimy o kubku, którego nie wymienia się raz na miesiąc czy nawet raz na rok.

Realistycznie jedyny minus jaki zauważyłam podczas używania, to fakt, że nie trzyma ciepła aż tak długo, jak moje dwa „stare” kubki. No ale za to można go sobie pacać i trącać do woli 🙂

DSC_2368

